Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~RojzaNNN | użytkownik

imię i nazwiskoRoksana Chrobak adresŁódź zarejestrowany18.09.2009 @14:11:16 ostatnio na stronie07.11.2013 @23:35:31



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.lastfm.pl/user/Rojzz
digarty2 komentarze59 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jasiekmarkiewicz    15.06.2010 @15:13:19
aha.. to może nie zabijaj, a czemu Ci skasowała
_______
http://jasiekmarkiewicz.digart.pl nie dziekujcie tylko ocencie moje prace
~jasiekmarkiewicz    14.06.2010 @19:05:17
Hej... To weż Ty ta kolezanke zabij. Ja chce Twoje zdjecia
_______
http://jasiekmarkiewicz.digart.pl nie dziekujcie tylko ocencie moje prace
~xmaniusiax    13.06.2010 @23:14:42
a gdzie zdjęcia? ;p
~lapalipa    03.05.2010 @00:26:43
poprostu takie założenie

ps.:podoba mi sie protestowanie
ostatnio edytowane: 2010-05-03 00:35:54
~jasiekmarkiewicz    29.04.2010 @13:13:36
Jestes już którąś z kolei osobą, która zadaje mi to pytanie na digarcie ... hmm, to ciekawie o mnie swiadczy
_______
http://jasiekmarkiewicz.digart.pl nie dziekujcie tylko ocencie moje prace
~jasiekmarkiewicz    29.04.2010 @09:35:55
ja nie .... chyba nie
_______
http://jasiekmarkiewicz.digart.pl nie dziekujcie tylko ocencie moje prace
~jasiekmarkiewicz    28.04.2010 @18:28:46
ojej... smutne hah
_______
http://jasiekmarkiewicz.digart.pl nie dziekujcie tylko ocencie moje prace
~lapalipa    28.04.2010 @15:39:05
heh
spx jak chcesz zobaczyc ta wystawe to jeszcze miesiąc bedzie
~jasiekmarkiewicz    28.04.2010 @10:59:57
_______
http://jasiekmarkiewicz.digart.pl nie dziekujcie tylko ocencie moje prace
~jasiekmarkiewicz    28.04.2010 @10:59:12
a czemu nie mogłas ... nie martw sie
_______
http://jasiekmarkiewicz.digart.pl nie dziekujcie tylko ocencie moje prace
~lapalipa    28.04.2010 @00:13:44
No właśnie.
Tak se myślałem czy może gdzieś na placu nie stoisz XD
~jasiekmarkiewicz    27.04.2010 @21:33:57
Uu ... nie było Cie szkoda ;p
_______
http://jasiekmarkiewicz.digart.pl nie dziekujcie tylko ocencie moje prace
~jasiekmarkiewicz    07.04.2010 @18:53:57
Oo ... obejrzałaś Hair
_______
http://jasiekmarkiewicz.digart.pl nie dziekujcie tylko ocencie moje prace
~jasiekmarkiewicz    07.04.2010 @18:53:21
Tak tak to jeden z nich
_______
http://jasiekmarkiewicz.digart.pl nie dziekujcie tylko ocencie moje prace
~jasiekmarkiewicz    04.04.2010 @23:01:05
dobrze, swieta ... wesołych
_______
http://jasiekmarkiewicz.digart.pl nie dziekujcie tylko ocencie moje prace
~jasiekmarkiewicz    25.03.2010 @08:17:12
Dziekuje Ci Roksano
_______
http://jasiekmarkiewicz.digart.pl nie dziekujcie tylko ocencie moje prace
~MartynArt    13.03.2010 @17:43:04
nie ma za co
_______
always on the pursuit of happiness and waiting for a miracle.

zapraszam do galerii.
~claaire    25.02.2010 @23:30:33
Ja też- codziennie xD
ostatnio edytowane: 2010-02-26 13:43:11
_______
"Nie jestem szalony, interesuje mnie wolność."- Jim Morrison
~claaire    20.02.2010 @16:05:09
To fajnie ;P
_______
"Nie jestem szalony, interesuje mnie wolność."- Jim Morrison
~claaire    20.02.2010 @13:35:28
Ja mialam tak ze sluchalam w programie ale mi sie nie wyswietlalo bo: "brak w tagach ID3" czy jakos tak. A pozniej zaczelam sluchac winampem to juz bylo spoko, tylko niektore utwory nie mialy tego ID3 wiec sie nie zapisywalo ;P
A jezeli sluchasz na lastfm muzyki, to tam zazwyczaj sa utwory tylko po 30 sekund, towtedy sie nie scrobbinguja (czy jak to sie tam nazwya xD)
_______
"Nie jestem szalony, interesuje mnie wolność."- Jim Morrison
~claaire    20.02.2010 @11:44:45
To podaj ;P
Ja też miałam. Ale w sensie, ze sluchasz i Ci sie niewyswietla na stronie, ze sluchaas?
_______
"Nie jestem szalony, interesuje mnie wolność."- Jim Morrison
~claaire    20.02.2010 @11:40:06
No ja podobnie ;P
Dzieki. Na Twoim tez ;P
Mam. -----> http://www.lastfm.pl/user/Snape_xD
A Ty masz? ^^
_______
"Nie jestem szalony, interesuje mnie wolność."- Jim Morrison
~claaire    20.02.2010 @11:30:32
Nmzc i dzieki ;P
U mnie... w sumie okej. Drugi tydzień ferii, a ja jeszcze nie zrobiłam nic co mam do roboty i pewno wezme sie za to ostatniego dnia xD
a u Cb?
ostatnio edytowane: 2010-02-20 11:31:01
_______
"Nie jestem szalony, interesuje mnie wolność."- Jim Morrison
~roxanalangner    26.01.2010 @19:24:19

My Rojzzz ;**

dziękuje ;p
~claaire    18.11.2009 @21:04:47
Nie ma za co i dziękuję
_______
"Nie jestem szalony, interesuje mnie wolność."- Jim Morrison
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt